2020-01-09
Сьогодні 09.01.2020р. в школі відбулася педрада з виховної роботи на тему «Формування національно- патріотичної виховання – шлях до укріплення державності».
Порядок денний
І.Доповідь «Формування національно- патріотичної свідомості школярів – шлях до укріплення державності»(заступник директора з НВР Ветчинкіна О.В.)
ІІ. Співдоповіді педагогів на теми:
1. Формування національної свідомості молодших школярів на уроках математики (вчитель початкових класів Романенко І.В.).
2. Виховання національно-патріотичних рис учнів середнього віку засобами позаурочних виховних заходів (класний керівник 6-Б класу Лимар О.В.).
3. «Виховання національної самосвідомості науроках історії та правознавства» (вчитель історії, правознавства Пєнкіна Р.О.).
ІІІ. Робота в группах.1. Вправа «Портрет людини-патріота»Зараз попрацюйте в своїх групах над створенням колажу «Портрет людини-патріота» за певним планом:
1. Створіть портрет українського патріота за допомогою фломастерів, олівців або аплікації з журналу.
2. Вкажіть риси характеру, властиві патріотам
3. Придумайте девіз, за яким живе патріот.
4. Презентація групових колажів
2.Вправа «Рушник ідей».
· Назвіть найефективнішу, на Вашу думку, форму чи засіб патріотичного виховання учнів нашої школи.
· Що б ви взяли з собою в «дорогу»?
· Що необхідно вдосконалити?
· Що необхідно викинути у «смітник»?
Проект рішення педради:
1. Інформацію заступника директора з навчально-виховної роботи щодо сформованої в школі системи роботи по національно-патріотичному вихованню прийняти до відома.
2. Вчителям активізувати роботу з питання національно-патріотичного виховання учнів, враховуючи можливості навчальних предметів.
3. Класним керівникам проводити заходи з національно-патріотичного виховання через партнерство педагогів, учнів та батьків.
![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.