1. Ліцей працює за річним навчальним планом, що складається на основі розроблених МОН України типових освітніх програм.
2. Педагогічні працівники можуть поєднувати освітній процес з науково-методичною та експериментальною роботою.
3. Поглиблена допрофільна підготовка забезпечується вивченням курсів за вибором, факультативів, роботою в гуртках, товариствах,
4. Структура навчального року – семестрова. Тижневий режим роботи регламентується розкладом занять.
5. Річний навчальний план розробляється щороку на основі Типових навчальних планів МОН України.
Визначаючи основні компоненти змісту освіти, педколектив застосовує комплексний підхід, згідно з яким структура змісту освіти повинна відповідати структурі соціалізації, структурі діяльності та структурі особистості.
Необхідність формування всебічно, гармонійно розвиненої особистості, підготовки її до життя в сучасному суспільстві обумовлює інтегральний зміст неповної середньої освіти, який системно охоплює соціально й особистісно значущі складові життєвого досвіду учня.
Реалізація високої гуманістичної місії середньої освіти полягає в підготовці компетентного випускника. Адже школа -це не лише місце, де здобувають знання, уміння та навики. У ліцеї розвивається та примножується життєвий потенціал особистості, її життєва компетентність. У школі може і має відбуватися становлення індивідуально-особистісної життєтворчості учня.
Досягнення особистістю життєвого успіху в сучасних суспільних умовахможливе лише за її соціальної активності, самореалізації, життєвої компетентності, життєтворчості. Особистість повинна створити свій життєвий успіх, знайти себе в сучасних соціально-економічних умовах.
Істотні зміни в середній освіті вимагають визначення нової моделі випускника, яка повинна найбільш адекватно відповідати як потребам сучасної особистості, так і вимогам сучасного суспільства. Розробка моделі випускника сприятиме визначенню системи стратегічних цілей та завдань освітнього процесу в загальноосвітній школі, визначенню та обґрунтуванню змісту середньої освіти, розробці відповідних методів і прийомів, форм, засобів навчання і виховання.
Отже діяльність педагогічного колективу спрямована на виховання компетентного випускника – молоду людину, яка володіє життєвими навичками та компетентностями, необхідними для успішного вирішення життєвих завдань, з якими вона зустрічатиметься у різних сферах власної життєдіяльності (виробництво, політика, життя громади, освіта, сімейне життя, мистецтво та дозвілля, релігія тощо). Компетентний випускник спроможний зберегти, розкрити, розвинути та конструктивно реалізувати свій життєвий і життєтворчий потенціал в умовах складних вимог і ризиків, які висуває до нього сьогодення.
![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.